heart,bergius mfl: Häppahäpp, har Ni glömt var Gunno kom ifrån? Liksom Freddan o Styf? 'Vi' trodde väl ALDRIG Ni skulle va kvar i ES så länge, brukar ju gå sisådär 18 år mellan varven ( ;-)). Gunno va ju först bara utlånad, så om han vill 'hem', no big deal! Ack ja Silly season , allt tidigare, snart käkar man semlor veckan efter midsommar...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Liksom Freddan o Styf? 'Vi' trodde väl ALDRIG Ni skulle va kvar i ES så länge, brukar ju gå sisådär 18 år mellan varven ( ;-)). Gunno va ju först bara utlånad, så om han vill 'hem', no big deal!
Ack ja Silly season , allt tidigare, snart käkar man semlor veckan efter midsommar...