Zäta75: Ahh ok jag som fattade ditt inlägg fel då du skrev att innan måndag kommer info om vilken spelare vi värvar. Har ju hela måndagen på oss med så att säga.😋 Sen har väl inte Nubben lovat nyförvärv? Bara uttalat sig att han önskat hitta en forward, men ekonomin skall räcka och rätt karaktär "och hela den biten".
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Har ju hela måndagen på oss med så att säga.😋
Sen har väl inte Nubben lovat nyförvärv? Bara uttalat sig att han önskat hitta en forward, men ekonomin skall räcka och rätt karaktär "och hela den biten".