Olli Hahl: Men de är inte oroliga i Umeå. Det här är inte laget som ska spela slutspel. Kenttä håller på att värva ett nytt as we speak. Björklöven är ju inte ett hockeylag, det är ett "levande dokument"
Tyckte jag såg Palmqvist spela för Löven? Trodde han låg inlagd på intensiven efter allt fulspel Timrå visade upp!?!? Tror dock inte det finns nått som är bättre att se än när *öven torskar matcher. Hade varit glad ikväll oavsett om Timrå vann eller inte😃
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...