Dream Team: Som Lars-Gunnar Jansson på sportradion nyss sa´ , "det är INTE lätt, att vinna i Scandinavium. Inte ens för ett mycket skickligt spelande TIMRÅ". Det där känner givetvis spelarna också till, men det får inte rinna iväg nu bara, och bli en storförlust i kväll.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Som Lars-Gunnar Jansson på sportradion nyss sa´ , "det är INTE lätt, att vinna i Scandinavium. Inte ens för ett mycket skickligt spelande TIMRÅ".
Det där känner givetvis spelarna också till, men det får inte rinna iväg nu bara, och bli en storförlust i kväll.
TIMRÅ IK 4 Ever!!!