jag tycker ändå att det var stark att få in 3 mål på lundqvist han är ju ändå en av sveriges bästa målvakter. och att mackan fick göra ett till mål med passing av micke lind det är bra att båda har kommit igång så allt kan fungera till slutsspelet. längar till lörda då luleå kommer och sjögren mot bulan igen..och Fagemo kommer hit igen.. Timrå ik //Erica
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
längar till lörda då luleå kommer och sjögren mot bulan igen..och Fagemo kommer hit igen..
Timrå ik
//Erica