westerlind: Känns lite långsökt det hela. I dagsläget har kringlorna 63 poäng, Brynäs har 47. Det är 15 poäng att spela om. Detta innebär att Brynäs MÅSTE vinna alla sina matcher, samtidigt som SSK och LIF måste förlora sina matcher. Ni reder säkert ut situationen även om ni får ta kvalserien till hjälp. Pilutta er!
Själv sitter jag under korkeken och luktar på blommorna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ni reder säkert ut situationen även om ni får ta kvalserien till hjälp. Pilutta er!
Själv sitter jag under korkeken och luktar på blommorna.