Dream Team: Vi kanske skulle göra en raid igen ? Men dom har ju gjort om nu så man inte kan skriva som vi gjorde. Dom tycks inte tordas ha kvar det så , förmodligen rädd för sanningen. Vi får kolla hur man påtalar sanningen för dom.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Men dom har ju gjort om nu så man inte kan skriva som vi gjorde.
Dom tycks inte tordas ha kvar det så , förmodligen rädd för sanningen. Vi får kolla hur man påtalar sanningen för dom.