Helg Ernest: Så länge man inte går över styr med sina argument är jag övertygad om att fyran behåller argumenten och tar åt sig. Liktväl SVT1 och tvåan. Frågan är hur seriös DU är? TV4 är måhända värdelös. Deras sportsatsning befinner sig i en uppbyggnadsfas.. ge dem en chans i alla fall. Med dig som journalist är jag övetygad att det finns ytterligare gränser att spränga. TV4- sporten kan bli bra. Med dig vid rodret skulle det kännas optimalt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Frågan är hur seriös DU är?
TV4 är måhända värdelös. Deras sportsatsning befinner sig i en uppbyggnadsfas.. ge dem en chans i alla fall.
Med dig som journalist är jag övetygad att det finns ytterligare gränser att spränga. TV4- sporten kan bli bra. Med dig vid rodret skulle det kännas optimalt.