1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615015 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2154377

Sv: Apropå nånting...
Någonting som borde prioriteras till eventuellt slutspel måste väl ändå vara att kreativt hitta kraften från den ”rödvita väggen”?

Snickra till och fyll ett antal befintliga, eller provisoriska, loger med högpresterande ståplatsankare som enligt folkhälsoinstitutets alla regler skapar stämning och sätter fart på slutspelet.

Extraspelaren som aldrig kan köpas för pengar!

Peta i tändhatten och kör igång den rödvita hockedynamiten!!!

Och vad beträffar den nya piratkepan jag hämtade ut i dag, så har jag överfört 450 spänn i straffskatt till Timrå IK för eventuellt förlorad vinstmarginal på supporterprylar bara för den;)
Uppladdat:

500x0-a5c55458-f080-4fa6-ad03-48af36aec696.jpeg


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Smokey: Det borde inte vara så svårt att få till säkra ”loger” ur ett smittoperspektiv, men det finns säkert ngt regelverk som omöjliggör detta. Bara undantaget för restauranggäster i en hockeyhall är ju märkligt.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...