1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2161936

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2021-03-07
EXPLORERSMÅLAND: tycker det var en bedrövlig tillställning från början till slut. Ett Modo som inte har ett skit att spela för kanske kan bli det som väcker spelglädjen i laget igen? Om inte det så vette fan var det här är på väg.

Svarskommentarer

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2021-03-07
{297}: lite samma visa ifjol vid samma tid. Bara att scrolla igenom listan och titta.

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2021-03-07
{297}: Håller inte alls med dig. Mycket bättre inställning än i de två senaste matcherna och hårt jobb av våra spelare matchen igenom. Hade vi varit effektivare hade vi vunnit stort.

Sv: Västerås IK - Timrå IK 2021-03-07
{297}: Ja det här går ju åt helvete, vilket jävla skitlag man hejar på

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...