mikenomad: Ja iaf när det ser ut så här. Idag blev det mycket snack om matchen igår på jobbet... Alla var oerhört irriterade på hur det såg ut. Ingen är här på hockeysnack vad jag vet men det lät som så....
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Idag blev det mycket snack om matchen igår på jobbet... Alla var oerhört irriterade på hur det såg ut.
Ingen är här på hockeysnack vad jag vet men det lät som så....