1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615006 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2171888

Sv: Apropå nånting...
Kollar Zlatan FC mot nåt blåbärsgäng. Fotboll är förjävla tråkigt

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja imojjon vill ja fan int se nårra jävla primmadonnor i Timråpressen!!
AIK ska fan sitt som frimärke i sargerna...
Dä ska ledas ut på bår...i var byte....
Puckuslingen ska in så dä ryk..
Nu fan ä dä ALLVAR!!
Släpp fjärrkontrollen till Xboxe nu å nappflaska!
Nu ä dä krig för existens i slutspele!
Nu kör vi över fjollträsk imojjon!
Nu ladd vi tusen inatt!!!!
Vill int bli mer besviken nu!!

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ja iaf när det ser ut så här.
Idag blev det mycket snack om matchen igår på jobbet... Alla var oerhört irriterade på hur det såg ut.
Ingen är här på hockeysnack vad jag vet men det lät som så....

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer