mikenomad: Ja imojjon vill ja fan int se nårra jävla primmadonnor i Timråpressen!! AIK ska fan sitt som frimärke i sargerna... Dä ska ledas ut på bår...i var byte.... Puckuslingen ska in så dä ryk.. Nu fan ä dä ALLVAR!! Släpp fjärrkontrollen till Xboxe nu å nappflaska! Nu ä dä krig för existens i slutspele! Nu kör vi över fjollträsk imojjon! Nu ladd vi tusen inatt!!!! Vill int bli mer besviken nu!!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
AIK ska fan sitt som frimärke i sargerna...
Dä ska ledas ut på bår...i var byte....
Puckuslingen ska in så dä ryk..
Nu fan ä dä ALLVAR!!
Släpp fjärrkontrollen till Xboxe nu å nappflaska!
Nu ä dä krig för existens i slutspele!
Nu kör vi över fjollträsk imojjon!
Nu ladd vi tusen inatt!!!!
Vill int bli mer besviken nu!!