{297}: 2 domare i går . 10 min videokoll , med slo-mo . Kunde inte se att det var AIK -skridskon som var sist på pucken . Tur de inte var ett 1-1 läge i sjunde finalen
Väldigt jämna kvartar. Det är så det kommer vara framöver. Tror vi får acceptera att det inte går leda matcher med 3-4 puckar utan det är kämpa varje byte som gäller oavsett hur dåliga vi tycker motståndarna är.
Andersson: Tycker Västerås blir så oerhört misshandlade av domarna. Dom åker på så många skitutvisningar och sen ser man BIK satsa stenhårt på knästående spelare och tacklingar i ryggen men dom klarar sig gång på gång.
Nu gör dom 3-2 i numerärt underläge istället, snacka om långfinger till domarna.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...