Andersson: Tycker Västerås blir så oerhört misshandlade av domarna. Dom åker på så många skitutvisningar och sen ser man BIK satsa stenhårt på knästående spelare och tacklingar i ryggen men dom klarar sig gång på gång.
Nu gör dom 3-2 i numerärt underläge istället, snacka om långfinger till domarna.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nu gör dom 3-2 i numerärt underläge istället, snacka om långfinger till domarna.