KniveN: nej inget missförstånd, understryker bara ditt påstående. Fallskärm i sig ok men att den ska betalas av det lag som går upp är så jävla svinigt att man vill spy. Är det inte nog svårt att vara nykomling?
OlliJanne: bästa för svensk hockey vore om Djurgården åkte ur några år, sisådär 6-7 år. Då skulle det hända grejer. Mer gynnbart för HA lag att gå upp te x. Fler lag i SHL m m. Spyr oxå..
OlliJanne: Håller med om att det är underligt att det är laget som går upp som ska stå för den kudden. Vore rimligtvis mer rättvist om ersättningen betalades av samtliga SHL-lag gemensamt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer