1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2179166

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
Nu såg jag bara sista perioden, men visst var inte Johansson riktigt lika bra som tidigare ikväll? Statistiken är sådär..

Svarskommentarer

Sv: Semifinal 2021 Timrå IK - Västerviks IK
bar mofftak: Såg inte riktigt hur 3-3 målet såg ut men övriga 2 målen är ju inte så mycket att göra åt.

Jäkligt starkt och psykologiskt viktigt att lyckas knyta ihop säcken en andra gång i kväll efter att den lite för lösa knuten(i slutet av andra) gått upp och haren skuttat ut någotsånär oskadd.

Bra att alla 3 i vår ledande linje är involverade i avgörandet. Lundin gräver fram puck i mittzon, Lööke trampar och slår en macka och Jonte hade bestämt sig :-)

Sett över hela matchen en mycket bra laginsats med i mina ögon lite extra plus på Olofsson o Lööke.

"Hockey är inte en sport, det är en medicin mot lågt blodtryck" - Sargad

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer