Zäta75: Skulle behövt Lander denna säsong som inte kör med Gucci handväska utan kör med vilja och hjärta och tar ett par blåmärken för att vilja göra mål.
Sputnik: kommer vi verkligen få Lander om vi inte går upp? Snacket om Wedin, Erixon, Kinnvall känns väl inte aktuellt om vi inte går upp? Känns som att den här finalserien handlar om SÅ mycket mer än att slå löven.
Sputnik: Lööke mfl har chansen att skära in framför mål och trycka in den men väljer den enkla vägen och går runt kassen. Detra måste ändras annars blir det svårt att vinna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer