Sputnik: kommer vi verkligen få Lander om vi inte går upp? Snacket om Wedin, Erixon, Kinnvall känns väl inte aktuellt om vi inte går upp? Känns som att den här finalserien handlar om SÅ mycket mer än att slå löven.
{297}: jag förstår inte vart snacket om Kinnvall ens kommer ifrån? Han har kontrakt med Calgary och spelar i HV på LÅN. HV:s degradering nu har ingen påverkan på vart Kinnvall tänkt och spela nästa år. Det är helt upp till Calgary att avgöra det.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer