1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2190137

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Skönt, detta är kört nu enligt alla förståsigpåare. Nu kan man njuta av det fina vädret istället för att kolla när Löven krossar oss i fyra raka.

Elleeeeer?

LET’S EMPTY THE TANK, BOYS!

Svarskommentarer

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Jag klarar inte av att se någon statiskt längre, hur kan vi gång på gång förlora och vara så ineffektiva. 51 skott, 51 fucking skott och ändå förlust!!!!!!! 14 min PP och helt värdelösa där.

När ska man få känna denna eufori som just nu alla Brynäsfans känner? Jag får psykbryt snart. Vart är viljan? Vart är desperationen? Nää, fyfan det är inte lätt att vara Timråsupporter!

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Simmalugnt: Känns lika bra att ställa in sig mentalt på det i allafall. Skönt att det är match imorn igen så man slipper grubbla allt för länge. Hoppas man känner samma lättnad efter matchen bara..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.