Hockeyguru: Håller med om det meningslösa om att serieseger inte innebär någonting. Tyckte det redan ifjol när Löven vann serien. I SHL så får det lag som vinner grundserien 1MSek, blev det ngr prispengar för oss? Jag har isf missat det.
Nu laddar vi om och vinner kvällens match. Glöm inte bort att vi faktiskt vunnit kvart + semi på väg till finalen...
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Nu laddar vi om och vinner kvällens match. Glöm inte bort att vi faktiskt vunnit kvart + semi på väg till finalen...
Nu kör vi! 👍