1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2190511

Sv: Final 2021 Timrå IK - IF Björklöven
Bragd-Birger: Jag har fortfarande en bra känsla.
Tycker att vi i 2 perioder är det bättre laget och har ändå lite Västervikskänslor på att vi tar det i längden.
Det enda orosmolnet jag fick efter förra matchen är att vi ser lite rädda ut i anfallszonen. Som att alla spelare haft en Rahimi-dröm där han mosat dem i isen så blodet rinner.
Denna känsla har jag fått även efter matcher i serien mot Löven. Jag trodde i min enfald att vi tvättat bort det nu.

Som ngn varit inne på, vi passar i fel lägen, skjuter i fel lägen och är för långsamma i besluten i anfallszonen.

Ikväll vinner vi dock!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer