John V: Att Hartmann ska "hoppa undan" i situationen är helt Rahimis påhitt. Rahimi är tung och långsam och håller på att missa en tackling, så han vänder ur en välvillig analys ut ett ben av reflex.
Vad rör det sig om för hån vid målet? Att två spelare som vanligtvis inte gör skitmycket mål slänger upp händerna och hurrar när de får nätkänning är väl knappast något sorts rättfärdigande för att dra en spearing i sidan på en spelare efter avblåsning. Walli vänder sig därefter om och säger väl rimligtvis något ganska otrevligt mot den som spearade hans lagkamrat varpå Hutchings kommer in som en väderkvarn.
Återigen, kan inte Löven hålla sig på proffsnivå trots att de får storstryk i en hockeymatch så är det inte Timråspelarnas ansvar att tassa runt på äggskal för att det inte ska brinna runt i huvudet på Hutchings.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Vad rör det sig om för hån vid målet? Att två spelare som vanligtvis inte gör skitmycket mål slänger upp händerna och hurrar när de får nätkänning är väl knappast något sorts rättfärdigande för att dra en spearing i sidan på en spelare efter avblåsning. Walli vänder sig därefter om och säger väl rimligtvis något ganska otrevligt mot den som spearade hans lagkamrat varpå Hutchings kommer in som en väderkvarn.
Återigen, kan inte Löven hålla sig på proffsnivå trots att de får storstryk i en hockeymatch så är det inte Timråspelarnas ansvar att tassa runt på äggskal för att det inte ska brinna runt i huvudet på Hutchings.