thorwald: Jag kan garantera, att det under en hockeymatch, i ett slutspel, går att hitta 50 sagda saker spelare emellan, som är värre än pappa Hartmans rop i frustration. Det är dagisnivå de lux...
Kan ngn bara skaffa ett konto i Lövens forum, bara för att se hur de skriver?
Jag läser i många forum. Vi har förmodligen ett av de snällaste. Men man kan aldrig skydda sig mot att det kommer in troll ibland( ej pappa Hartman)
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är dagisnivå de lux...
Kan ngn bara skaffa ett konto i Lövens forum, bara för att se hur de skriver?
Jag läser i många forum. Vi har förmodligen ett av de snällaste. Men man kan aldrig skydda sig mot att det kommer in troll ibland( ej pappa Hartman)