Rallarn: Jag skulle inte räkna med det. Laget Timrå IK har uppenbarligen skrämt skiten ur föreningen Björklöven så till den milda grad att de inser att på isen är de chanslösa. Over and out. Enda chansen de har nu är att få Timrå ur balans. Å jösses vad de drar fram grejer ur sin smutsiga byk.... Detta kommer att slå tillbaka till slut, Sanna mina ord... Vad blir nästa grej?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer