Ed Ward är tydligen en stor och tuff slitvarg som har både rutin och en högerklubba... Tror att detta är rena rama lyftet och det luftbyte som nu behövs för Timrå IK. Rutin! Då blir det Globen på torsdag då... Fast man inte har någon möjlighet. Vete fan hur det ska gå till;-)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Rutin!
Då blir det Globen på torsdag då... Fast man inte har någon möjlighet. Vete fan hur det ska gå till;-)