Ed Ward är tydligen en stor och tuff slitvarg som har både rutin och en högerklubba... Tror att detta är rena rama lyftet och det luftbyte som nu behövs för Timrå IK. Rutin! Då blir det Globen på torsdag då... Fast man inte har någon möjlighet. Vete fan hur det ska gå till;-)
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Rutin!
Då blir det Globen på torsdag då... Fast man inte har någon möjlighet. Vete fan hur det ska gå till;-)