Sköna kommentatorer. Till och med min gamla farmor ser att Timrå gör allt för att spela av matchen. Då är Harald plötsligt helt övertygad om att Löven ställer en fråga och ökar trycket med några planlösa, uddlösa anfall som Timrå planmässigt styr bort... Sjukt. Må han få kommentera Div 2 nästa säsong.
JonteD: ser ut som Ragnarsson vet att den där går in innan han ens laddat för skott.
Måste säga att domarna har varit fullständigt bedrövliga idag. Man släpper löven hela matchen lång bara för att skapa spänning sen tar man boyce för en lätt tackling i styrfart. Så jävla dåligt.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer