Smokey: Ja en 3e period som slutar 1-1 I mål och 8-7 I skott till Löven. Och då var föruttsättningarna att Björklöven skulle behöva vinna perioden med 4 mål. Var ju inte direkt en jättekavalkad av Lövenchanser. Känns som att dom matcherna vi låg under mot AIK och VVIK inför 3e på hemmaplan så bode vi i iprincip I deras zon hela sista perioden.
Men men, nu är det bara onsdag som gäller. Fortsätt spela enkelt och noggrant så är det bara att hoppas på det bästa.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Var ju inte direkt en jättekavalkad av Lövenchanser. Känns som att dom matcherna vi låg under mot AIK och VVIK inför 3e på hemmaplan så bode vi i iprincip I deras zon hela sista perioden.
Men men, nu är det bara onsdag som gäller.
Fortsätt spela enkelt och noggrant så är det bara att hoppas på det bästa.