Spock: Nära nu. Snart hemma igen! Trodde vi skulle mötas i hissen i år men icke. Apropå hedrande i fönster och balkonger så var jag i Bergamo när Atalanta tagit sig till CL och de körde verkligen blå/svarta flaggor från balkongerna (med texten Grazie Ragazzi). Mäktigt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Apropå hedrande i fönster och balkonger så var jag i Bergamo när Atalanta tagit sig till CL och de körde verkligen blå/svarta flaggor från balkongerna (med texten Grazie Ragazzi). Mäktigt!