{9108}: Boyce skall ha livstidskontrakt! Då är jag mer frågande till Blomqvist i så fall. 1 år kvar på kontraktet men får inget riktigt grepp om honom. Max 3:e kedje spelare i SHL men ändå så känns det som man hellre har Madsen som fyller hans roll.
Sputnik: jag tror att Brynäs gärna haft kvar Blomman och skippat Berglund, inte för att han är en bättre hockeyspelare, men en bättre människa och lagkompis! Sånt är nog så viktigt!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Då är jag mer frågande till Blomqvist i så fall.
1 år kvar på kontraktet men får inget riktigt grepp om honom. Max 3:e kedje spelare i SHL men ändå så känns det som man hellre har Madsen som fyller hans roll.