Sputnik: Verkligen! Nu tycker jag vi lägger om fokuset på morgondagens match så vi inte ger hockeygudarna någon anledning att ge oss hjärtinfarkt. GIV OSS FRID VINNN
Ahpl: Håller med. Sväva iväg kan vi göra vid en EVENTUELL seger. Först krävs säsongens bästa prestation, och då har vi goda chanser att ta hem det.
Ber till hockeygudarna att: -JJ är tät som en packning imorrn, -Vi spelar balanserat med en hög tredjegubbe -Vi undviker utvisningar -Pucken studsar med oss
Alla som kan, swisha en stödis så fyller vi ladan tillsammans imorrn! FORZA TIMRÅ
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer