FH - avdammad: Tror också vi får se Didde här igen. Men satans så viktigt det hade varit med både Dahlén och Landers påskrifter. För några veckor sedan hade man känslan att bägge två skulle vara klara om vi gick upp, nu känner jag mer ovisshet över om någon av dom ens kommer vara med nästa säsong.
Dom två tillsammans hade ju höjt publiksnittet på egen hand. Håller tummarna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dom två tillsammans hade ju höjt publiksnittet på egen hand. Håller tummarna.