{7043}: Håller med till fullo. Mindre plexiglas för att få bort "akvarium-känslan" skulle nog räcka långt. För övrigt är det ju fantastiskt bra vy från den bortasektionen. Man kan ju knappast klaga på sikten över planen när man står där.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
För övrigt är det ju fantastiskt bra vy från den bortasektionen. Man kan ju knappast klaga på sikten över planen när man står där.