En sak som ger bättre förutsättningar från start den här gången jämfört med inför senaste SHL-sejouren är att nu behöver vi inte bränna 2/3 av budgeten på världens största mediekub
mikenomad: Nej men få betala HV deras fallskärm miljoner medans Leksand förmodligen plattsätter om hela stadens gator och renoverar skolorna med deras jackpot pengar de och Oskarshamn fick ifjol pga det otroligt märkliga avslutet på säsongen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer