Puckat: Det där orden är ingenting värt. Han svamla ju om att Timrå var enda alternativet om det var SHL. Sen när vi gick upp var det inte intressant i det läge han befann sig i karriären. Han villevinna nått, inte slåss för att stanna kvar. Kalla mig långsint men tycker han kan safta ur sina sista cash i nån annan klubb när han varvar ner..
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...