Jag kanske inte ska ha rollen som sportchef och inte heller utnämnas som någon expert, men jag ser gärna att vi behåller majoriteten, laget är A o O.
Vi behöver få in en första line, en center för en tredjekedja, två top 2 backar och en målvakt som kan utmana JJ om första spaden i 50/50-fördelning, resten har vi!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi behöver få in en första line, en center för en tredjekedja, två top 2 backar och en målvakt som kan utmana JJ om första spaden i 50/50-fördelning, resten har vi!