Nisse på Mon or: Det behöver det inte vara. Jag tolkar det som att klausulen är från hans förhandskontrakt med HV, vilket slutade gälla när vi gick upp och HV åkte ut.
En nytt kontrakt behöver skrivas med Timrå oavsett hur utfallet hade varit för HVs del. Antingen är det redan förhandlar och klart, bara inte officiellt eller så kommer det bli klart snart.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
En nytt kontrakt behöver skrivas med Timrå oavsett hur utfallet hade varit för HVs del. Antingen är det redan förhandlar och klart, bara inte officiellt eller så kommer det bli klart snart.