Gällande Harde tror jag att han byter klubb lite påhejad av Nubben. Eftersom han spelat här så länge så tror jag att det också är personlig utveckling att flytta härifrån och vidga sina vyer. Så jag tror inte det handlar inte om pengar eller att Örebro lockar mer.
Hans känslosamma intervju i ST vittnar om att detta var sista natten med gänget när man tänker efter.
Det som är lite synd är att han en relativt billig spelare för oss som nu måste ersättas.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hans känslosamma intervju i ST vittnar om att detta var sista natten med gänget när man tänker efter.
Det som är lite synd är att han en relativt billig spelare för oss som nu måste ersättas.