1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615023 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2205029

Sv: Silly Season 2021-2022
Nisse på Mon or: Fast det har han la int gjort?

Från ST:s intervju efter sista matchen, om framtiden:
– Just nu vill jag bara åka och sätta mig med grabbarna för att fortsätta fira. Jag har inte kommit så mycket längre. Vi får se vad det blir. Just nu vill man bara vara med dem hela tiden.

Han har aldrig sagt att han ska stanna.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
Icingpucken: han sa inte heller att han skulle lämna, med kontrakt med Örebro klart.

Sv: Silly Season 2021-2022
Icingpucken: Alltså även om han skrivit kontrakt innan säsongen är slut med Örebro, kan han ju inte gå ut med det. Vore ju ännu värre än att lägga locket på.

Är väl därför han säger att inget är klart och att han ska snacka med Nubben osv.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...