gso321: Sedär, du är tillbaka. Du nämnde aldrig Harde i ditt tidigare resonemang om spelare som signat för SHL-klubbar men du kanske visste redan då? Däremot har det skojats lite här om andra du var säker skulle lämna, Lööke, Lodin och kanske Lundin. Nu är ju ingenting spikat där än vad jag förstår så de kan väl ff försvinna men signalerna från spelarna själva sedan avancemanget är att de blir kvar. Hade du fel info eller har vi bara inte ännu sett hur det blir?
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Däremot har det skojats lite här om andra du var säker skulle lämna, Lööke, Lodin och kanske Lundin. Nu är ju ingenting spikat där än vad jag förstår så de kan väl ff försvinna men signalerna från spelarna själva sedan avancemanget är att de blir kvar. Hade du fel info eller har vi bara inte ännu sett hur det blir?