TIK86030: Du uttrycker dig väl i skrift men balanserar på gränsen till, och korsar även den gränsen vid några tillfällen, att uppfattas som att du utövar härskarteknik. Som "dryg" och lite "besserwissrig". Det är ju fler än en som reagerat på det så du bör kanske reflektera över det. Jag kan för egen del känna igen det, jag har själv fått till mig att jag framstått så då och nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Jag kan för egen del känna igen det, jag har själv fått till mig att jag framstått så då och nu.