1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615025 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2206724

Sv: Silly Season 2021-2022
Jåkkinen: Ja framförallt så önskar man vi lyckas vinna lite matcher i SHL så man kan följa HA lite mer avslappnat, även om vi inte kommer möta nått av lagen ifall det blir negativt kval. 🙏

Man känner ju ändå positiva vibbar och att Nubben kan få till någt riktigt bra denna säsong och att det inte borde vara omöjligt att ha 2 lag bakom oss vid säsongens slut!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Förövrigt så räknar jag in Lodin med hans uttalande i ST häromveckan. Tror därmed också han kommer bli ett utrostecken och kommer charma hockeysverige med sin hockeymagi. Lär nog bli en och annan motståndare som köper korv när han drar sina syrgasare. 😎

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...