Sputnik: Jag är glad att det är Nubben och inte vi härinne som sköter trupp-bygget. Just nu håller jag faan på att bli helt galen och hugger på varanda spelare som nämns här inne. Hade jag varit sportchef hade kontot varit soprent vid det här laget, samtidigt så hoppas jag att man lärt sig läxan från förra gången och inte försöker snåla sig kvar.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Just nu håller jag faan på att bli helt galen och hugger på varanda spelare som nämns här inne. Hade jag varit sportchef hade kontot varit soprent vid det här laget, samtidigt så hoppas jag att man lärt sig läxan från förra gången och inte försöker snåla sig kvar.