Sputnik: Jag kan faktiskt inte säga hur de går men dom hintar vi har fått i intervjuer o de han nämt till mig så är de svårt att förstå hur de blir men min känsla är att han åker på deras läger o ser hur de går o sen kanske han fortsätter hos oss De e väl en jävligt svår balansgång som han e ute på för tror inte att de handlar om pengar utan om välmående men som sagt de e ju san José som bestämmer och om han kan kämpa till sig en plats i sj!!😇😎
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer