hubbenorlen: Rifalk gjorde väl i förvisso i princip 1 säsong. Kom in till Oskarshamn sent säsongen innan de gick upp från Kalix och gjorde bara 10 matcher med Oskarshamn då. Plus de 30 säsongen efter då de gick upp.
Spännande hur som haver att de vad Freddan väljer, ja jag är rätt säker på det är Freddan som tränar nästa säsong, hade varit svårt att locka hit spelare utan att de vetat vilken tränare vi haft. Freddan har ju alltid fått välja målis innan med så antar det fortsätter på inslgna vägen. Drömmen är ju att Hirsch kommer hem med, var ju han som handplockade JJ från början. Tror att han hade kunnat vara med och fortsätta utveckla JJ framåt. 🙏
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Spännande hur som haver att de vad Freddan väljer, ja jag är rätt säker på det är Freddan som tränar nästa säsong, hade varit svårt att locka hit spelare utan att de vetat vilken tränare vi haft. Freddan har ju alltid fått välja målis innan med så antar det fortsätter på inslgna vägen. Drömmen är ju att Hirsch kommer hem med, var ju han som handplockade JJ från början. Tror att han hade kunnat vara med och fortsätta utveckla JJ framåt. 🙏