Haha Nubben får gärna börja presentera lite mer spelare snart. Lite annat fokus härinne än silly just nu.. 🤓 Väldigt tyst med rykten ändå, även om en ett gäng spelare sägs vara klara vill säga. Med tanke på att Torines uttalat att vi skall ha 2 lag bakom oss så tar jag det som ett tecken på att Nubben jobbar febrilt bakom kullisserna och har spännande saker på g. 😊
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Väldigt tyst med rykten ändå, även om en ett gäng spelare sägs vara klara vill säga.
Med tanke på att Torines uttalat att vi skall ha 2 lag bakom oss så tar jag det som ett tecken på att Nubben jobbar febrilt bakom kullisserna och har spännande saker på g. 😊