OlliJanne: Glöm inte Albin, han tror jag kommer lyfta sitt spel i SHL, kommer väl inte dominera dom i HA , men gör han hälften av sina poäng är han en kandidat.
Mina tankar just nu, känns lite tunt framåt men blir ett tungt lag att möta. Det får gärna komma in ytterligare en forward med spets utöver de två tomma platserna.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...