1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614988 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2212004

Sv: Silly Season 2021-2022
Tillhör kanske inte silly Season, men detta är ett par supportrar från Norge man följt nu och då på Twitter. Brukade som jag förstått åka från Norge till NHK arena en eller flera ggr per säsong för att så laget i våra hjärtan.
Vila i frid käre Timråbroder. 🙏
Uppladdat:

500x0-screenshot20210611-204742.png


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Kvällen är plötsligt mycket dystrare än den var för någon timme sedan när jag såg tweeten. På allvar första gången som jag blivit illa berörd av ett dödsfall som inte tillhör min egen familj - det märks vad hockeyn förenar.

Vila i frid Morten. Hoppas att alla ni krigare hemma i Medelpad är beredda att slanta upp en öl eller 12 till Ole när han åker på hemmamatch nästa säsong.

Sv: Silly Season 2021-2022
Sputnik: Tragiskt. Vila i frid.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer