Sputnik: nej precis som Nisse säger så är det sällan Nubben använder orden "hans finns med" på ett frikostigt sätt utan vi är nog rätt nära på Hanzl och om det dessutom är som du säger att Schweiziska lagen börjat spika sina trupper vad gäller utlänningar så är det väl ännu närmre. Finns det konkurrens från SHL? Blir Leksand av med sina tjecker så lär det väl vara sugna på nya lär jag tänka
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer