mikenomad: Jo samma här, jag går inte på några personliga drag eller dylikt hos Olofsson då jag inte har någon som helst koll på det.
Jag har sagt det även tidigare, Olofsson kommer få svårt att ta en offensiv roll i kommande säsong i SHL. vem på förhand skall han peta? Det finns liksom inte i dagsläget mycket i Olofssons fysiska spel eller vad han visade upp i föregående säsong som övertygar en att det räcker för SHL. Han skulle må gott av en förstecenterroll i ett HA lag istället.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag har sagt det även tidigare, Olofsson kommer få svårt att ta en offensiv roll i kommande säsong i SHL. vem på förhand skall han peta? Det finns liksom inte i dagsläget mycket i Olofssons fysiska spel eller vad han visade upp i föregående säsong som övertygar en att det räcker för SHL.
Han skulle må gott av en förstecenterroll i ett HA lag istället.